Counting down... only 4 days to go!! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Inge Rosenbaum - WaarBenJij.nu Counting down... only 4 days to go!! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Inge Rosenbaum - WaarBenJij.nu

Counting down... only 4 days to go!!

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

07 Oktober 2010 | Nederland, Eindhoven

Nog vier nachtjes slapen en dan ga ik weer op pad *maakt vreugdesprongetje*... can't wait! Heb er ongelofelijk veel zin in!!

Nog eerst wat ik-ga-op-vakantie-perikelen; laatste spulletjes kopen, wasjes draaien, backpack inpakken en alles.

Deze backpacker on high heels heeft natuurlijk weer wat doekoes willen besparen voor belangrijkere dingen en dus voor een cheap ass vliegmaatschappij gekozen. Heb toch niet al te lange benen, dus veel ruimte heb ik niet nodig. De enige voorwaarde die ik had was "drank aan boord", om dit keer wél mijn vakantie te kunnen inwijden :-) Dus heb gekozen voor de goedkoopste trip naar Soul Search Island met Garuda Airlines (jaja, wederom een maatschappij die voorheen op de zwarte lijst stond, maar sinds de samenwerking met KLM schijnt de kwaliteit en, niet geheel onbelangrijk, de veiligheid significant te zijn verbeterd). Zou één tussenstop maken in Jakarta, maar kreeg afgelopen week bericht dat we er nog eentje extra maken, in Dubai (nice! Alleen is deze enkel bedoeld om het vliegapparaat van de hoognodige brandstof te voorzien, dus Dubainese cultuur (zand!) opsnuiven zit er waarschijnlijk niet in).

Voor de liefhebbers het reisschema:

maandag 11 oktober:
GA89 Amsterdam - Dubai (11:00-8:40)
GA89 Dubai - Jakarta (11:00-8:40)
GA404 Jakarta - Denpasar Bali (10:20-13:05)

Totale reistijd zo'n luttele 19 uurtjes (I know, het wordt een lange zit)

Mocht ik besluiten nog terug te komen, dan is dat volgens het onderstaande reisschema:

maandag 1 november:
GA411 Denpasar Bali - Jakarta (17:00-17:45)
GA88 Jakarta - Dubai (21:00-7:45)
GA88 Dubai - Amsterdam (21:00-7:45) (aankomst op dinsdagochtend 2 november).

Wordt vervolgd!

xxx Inge & Green B.

• 07 Oktober 2010 - 13:52

Na Na Na Leeeeedi!!!:

Poppies!!! Spannend hoor, het is weer bijna zover! En laat je Bizarro wel bij het raam zitten, je weet hoe erg hij vliegen vindt! Dus het is maar goed dat jullie drank hebben, want je weet wat hij altijd zegt: eerst drank, en dan is het pa tijd voor spirituele dingen!
    Nou meis, geniet ervan en ik volg je op de voet, hoor!
    XXX!!

• 07 Oktober 2010 - 13:56

Aapje:

Ej, yo, B to the I to the ZARRO, whazzup? Ik buzz jou wel man, zodra ik op t vliegveld chil, okay?
    Keep it cool, xie je laterzz, kan je in een klooster ook breezers brouwen??
    Greetzzzz, Da Monk

• 07 Oktober 2010 - 16:29

Viola:

Oe spannend!!!
    Ik ga je verhalen weer volgen, maar eerst neem ik zondag nog ff afscheid van je ;-)
    Vergeet geen kaartje te kopen voor feestje Armin v Buren. Anders heb je hetzelfde als wij altijd, dan zijn de kaarten uitverkocht als je terug bent....

Kusss

• 07 Oktober 2010 - 19:59

Mark:

enjoy!!

• 07 Oktober 2010 - 21:40

C!NDY:

Liefie!!

Jammer dat ik je gister gemist heb, had nog ff met je willen knuffelen voordat je gaat..
    Wanneer is dat feestje van Armin trouwens? Ik wil misschien wel mee :)
    Je gaat ons vast en zeker weer vervelen met ellelange reisverhalen, ben heel benieuwd!!

Heel veel liefs xxxxx