Backpacker on high heels taking off for Bali - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Inge Rosenbaum - WaarBenJij.nu Backpacker on high heels taking off for Bali - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Inge Rosenbaum - WaarBenJij.nu

Backpacker on high heels taking off for Bali

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

10 September 2010 | Nederland, Eindhoven

Lieve vrienden, familie en andere geinteresseerden,

Voor deze backpacker on high heels is het bloed weer gekropen waar het niet gaan kan...ik ga weer op reis!!!!! Ticket zojuist geboekt en lonely planet al in de aanslag. Bestemming dit keer Bali en (aangezien Koh Phi Phi vorig jaar door omstandigheden niet bezocht is kunnen worden) waarschijnlijk ook nog een bezoek aan de paradijselijke Gili eilanden (don't get jealous) ;-)

Ga dit keer weinig plannen, gewoon m'n neus achterna!! Enige dat vast staat is het ticket. Vertrek op maandag 11 oktober vanuit Amsterdam, met een tussenstop in Jakarta. En op 2 november kom ik dan weer terug naar Nederland om van die verschrikkelijke winter te gaan genieten!

I'll keep you posted!

Heel veel groetjes , ook namens Bizarro (die nu met Aapje weer god weet waar uithangt voor een opdracht voor de russische maffia),

Ingel xxx

• 12 September 2010 - 17:58

Gerard:

Heel veel plezier met de voorbereidingen en de voorpret XX

• 13 September 2010 - 06:26

Aapje:

Ha Bizarro (en Inge)!
    Alvast heel veel plezier gewenst op Bali en omstreken!! Ik ben weer terug in Zuid Afrika, moest terug zijn voor Renate zou arriveren he!
    Maar miss kom ik ook wel even langs...zie ik je ook snel in Vanderbijl??

Have fun, and enjoy every minute! We'll keep in touch!

Groetjes van Aapje en XXX van Renate!)

• 13 September 2010 - 15:02

Monique:

Ben je ons toch weer voor!
    Wij gaan van 30 oktober t/m 20 november naar Thailand met de backpack.
    In ieder geval veel plezier.

Liefs Monique

• 27 September 2010 - 11:39

Hannie:

Leuk om je reisverslagen weer te volgen!!!!!!!! Op Bali heeft tante Anni nog een vleugel van een ziekenhuis laten bouwen ... daar kun je nog naar op zoek gaan haha ... hou ons in ieder geval op de hoogte van je avonturen. Ik leef met je mee.

• 27 September 2010 - 16:52

Serge:

Hey mopke, have fun, beleef, voel, geniet, ervaar, ruik, lach, straal, beweeg, spring, dans, reis, luister, ontvang en groei!

hart groet.

• 28 September 2010 - 08:01

Markie:

Wishing you a happy trip to soul.

• 07 Oktober 2010 - 16:10

Gerard:

Nog vier nachtjes slapen en dan............up up in the sky