Reactie op jullie berichtjes... - Reisverslag uit Vanderbijlpark, Zuid-Afrika van Inge Rosenbaum - WaarBenJij.nu Reactie op jullie berichtjes... - Reisverslag uit Vanderbijlpark, Zuid-Afrika van Inge Rosenbaum - WaarBenJij.nu

Reactie op jullie berichtjes...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Inge

20 December 2006 | Zuid-Afrika, Vanderbijlpark

Hee liefies..

Jaja, het is echt een land van extremen. Maar toch blijft het een prachtig land, al is het soms in verschillende opzichten.

Markie: wat leuk dat Loeki en jij spreken met elkaar... zijn jullie al plannen aan het maken voor de 'welcome back party'?? Dat zou helemaal mooi zijn natuurlijk. En lief dat je me begint te missen.. ik mis jou ook hoor! Maar de foto's boven mijn bed en de berichtjes maken een hoop goed... wij hebben strakjes ook zo veel bij te praten, dat is toch leuk!?

Papa: Jup jup, real life... maar nog steeds voel ik me bevoorrecht dat ik dit op deze manier mag ervaren hoor! Zeven maanden hier blijven gaat niet lukken helaas... en dan ben ik op m'n 35ste nog niet afgestudeerd, dus we komen gewoon lekker terug hoor (om dan nog kei hard te moeten werken aan allemaal papers en zo, bleh).

Mama: no worries... echt niet. Probeer gewoon mee te genieten. Wij vinden het totaal niet eng hier en dat is het ook niet hoor, echt niet. Het is geweldig om hier te zijn.. en je hoeft je alleen maar aan een aantal regels te houden, en zo netjes als we zijn opgevoed, doen we dat ook! So: hakuna matata!!!!!!
Pakketje.. tja... verzin 's wat leuks..?! Een lekkere vent? Haha. Enne Kerst... weet ik nog niet zeker. Wij gaan er dit weekend waarschijnlijk op uit (hopelijk to the beach in Maputo, Mozambique!!). En eerste Kerstdag gaan we bij Tiisetso en haar familie vieren. Weet nog niet hoe dat eruit gaat zien, maar je hoort de verhalen vanzelf. Er is in ieder geval wel een zwarte Kerstman (zie foto's)!
Auto is van het waste department... er zitten ook stickers op, dat we waste department officials zijn, dus worden we extra lief behandeld (zie je, nog meer reden om je geen zorgen te maken!).
En de drank... ja, die is heerlijk hier, maar slaat niet echt hard aan hoor. En natuurlijk lijkt het alsof we veel drinken, want dat zijn erg leuke dingen om te vertellen. Maar het valt allemaal wel mee hoor (we hebben pas twee katers gehad... die komen trouwens wel errug hard aan, haha). En het werk.. vertel ik toch ook wel eens wat over (laatste verhaal). Het is alleen verder niet zo heel interessant voor jullie, om het over al die uren dat we op de universiteit zitten te zwoegen terwijl het buiten prachtig weer is te vertellen, hihi. Kus kus!

Arjan: alles goed moppie? Staat ons huis nog overeind? En leven mijn plantjes nog? En mis je me ook?? Haha. Of is het zonder mij ook gezellig in huis? (ben jij toevallig ook al voorbereidingen aan het treffen voor de welcome back party? Misschien een goed idee om dan eens met Loek en Mark te overleggen, want die zijn er ook mee bezig, hihi).

Lerato: zuipschuit!

Naledi: lijkt me heeeel gezellig als je ook komt hoor!!! Ik mis jou nl. wel een beetje hier!! Neem jij dan de fles Martini mee?? Kus!

  • 21 December 2006 - 08:03

    Cindy:

    Moest wel lachen...Dylan vroeg zich af hoeveel dagen jij over zo`n stukje typen doet...(hihi)
    Errug leuk dat je ons zo laat meegenieten van al je avonturen!!

    Trouwens, als Loek en Mark elkaar bellen wil dat nog niet meteen zeggen dat het over jou welcome back party gaat...maar nu we het er toch over hebben, hoe moet het er dan uitzien?? We dachten zelf aan de Arena of het Gelderdrome met bijvoorbeeld Lucie of Christina Aguilera...of heb je nog andere ideeën??

    Ik hoor het wel!! Dikke X


  • 21 December 2006 - 18:58

    CAD:

    ik wil jullie even op de gevaren van alcohol gebruik wijzen. zoals uit jullie verhaal al blijkt, treed er op den duur gewenning op, waardoor de neiging ontstaat om meer te nuttigen. zo ontstaat dus een verslaving!!! krkrkrrkr blahblahblah....ik onderbreek dit saaie verhaal even door te zeggen: PROOST!!!! en drink er een voor mij.XXX hahahahahahaha

  • 21 December 2006 - 19:05

    Ding Ding:

    Tante Inge: ik vind het echt super als mama mij jouw avonturen voorleest, blijf deze vooral schrijven dus. Ik word er wel een beetje verdrietig van als ik hoor dat de kinderen daar zo weinig te eten hebben en met hun blote voetjes door het glas lopen enzo. Als ik dat zo hoor ben ik toch maar weer blij dat ik hier in Nederland bij mama in de buik zit en niet daar. HET IS NIET EERLIJK!!! ( schop mama ook hard om mijn ongenoegen te uiten!!)

    Tante Inge is lief....
    tot snel kuskus

  • 21 December 2006 - 19:11

    Rianne:

    ha Meid, toch wel heftig hoor wat jullie daar allemaal zien. Wat een andere wereld. Het motiveerd natuurlijk wel ontzettend om hier een oplossing voor te bedenken ( niet dat ik denk dat dit zo makkelijk opgelost is). ik vind het wel harstikke goed dat jullie ter plekke gaan kijken wat er allemaal speelt en met de mensen praten. zo krijg je toch een goed beeld. ben echt trots op je!!!

    trouwens even tussendoor: leuk dat kapsel! flink stuk eraf.

    Heb je trouwens ons verjaardags cadeau gehad??

    mis je en spreek je snel weer, helemaal super die verbinding via skype trouwens...

    kussie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Vanderbijlpark

Inge

Actief sinds 15 Aug. 2006
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 47646

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2012 - 06 Augustus 2012

Exploring the world on two wheels

24 Maart 2012 - 08 April 2012

Exploring yet another part of Asia

08 Januari 2012 - 28 Januari 2012

Soul searching, relaxing and charging battery

21 Mei 2011 - 29 Mei 2011

Ibiza 2011

02 Mei 2011 - 14 Mei 2011

Roadtrip Spain - Andalucia

11 Oktober 2010 - 02 November 2010

Soul searching on Bali

08 November 2009 - 29 November 2009

Thailand... be aware

09 December 2008 - 24 December 2008

Venezuela - Isla Margarita

21 November 2006 - 25 Maart 2007

South Africa... the rainbow nation

Landen bezocht: