*** RETURN TO HOLLAND *** - Reisverslag uit Vanderbijlpark, Zuid-Afrika van Inge Rosenbaum - WaarBenJij.nu *** RETURN TO HOLLAND *** - Reisverslag uit Vanderbijlpark, Zuid-Afrika van Inge Rosenbaum - WaarBenJij.nu

*** RETURN TO HOLLAND ***

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

14 Maart 2007 | Zuid-Afrika, Vanderbijlpark

Heeeej lieve mensen,

Hoe staat het leven in Nederland? Is het weer alweer goed genoeg? Wij komen namelijk terug naar Nederland (jaja, wie had dat nog verwacht). Wij vliegen volgende week zaterdag 24 maart 2007 en zullen dan op zondagochtend (je raadt het al, de 25e) om 11.00 landen in Nederland!!! Whoehoe. Denken jullie er trouwens aan dat op zaterdagnacht de klok een uur vooruit gaat... wel fijn voor ons, want zo hebben we geen tijdsverschil!

Is het misschien mogelijk dat er een welkomst committee klaar staat met:
- negerzoenen :-)
- een broodje Hollandse kaas (zonder boter)
- paprika chips
- een goeie bak koffie
- oesters (heul veul!!)
- champagne met aardbeien
- Johnny Walker blue label
- vodkatini (met olijfjes)
- een vriendinnetje voor Bizarro (moet ik van Bizarro zeggen)

Verder kunnen dus vanaf nu de laatste voorbereidingen voor de "welcome-back-my-love-we-missed-you-sooooooo-much-party" getroffen worden... zaterdag 31 maart lijkt me een goeie. Bij deze is iedereen uitgenodigd voor een spetterend feestje op de Kerkstraat in Vanderbijlpark... uhm, Eindhoven (is het al weer voor een braai?).

Een update van onze Zuid Afrikaanse avonturen volgt zo snel mogelijk, maar ik wilde jullie dit goede nieuws niet onthouden.

Wij gaan nog even genieten en onze afscheidsfeestjes hier plannen... Tot snel!

Knuffel en dikke kus,

Inge

  • 14 Maart 2007 - 09:55

    Squeeze:

    Nooooooooo, don't leave me here!! I'm gonna miss my suga soooooo much! Please please please take me with you!! I fit in your hand luggage, you know, I already lost 30 kg!! If you take me with you, I'm gonna cook for you! Promise!!

  • 14 Maart 2007 - 10:30

    Rianne:

    jippie.....eindelijk! kan niet wachten! hier is het weer best lekker, voor ons doen dan he! het zonnetje schijnt en het is lekker aangenaam! Kan wel niet beloven dat dat nog lang duurt, nederland kennende! geniet maar van die afscheidsfeestjes en vooral van al die drank, want dat kunnen wij hier niet betalen! ik heb al een afspraak voor je gemaakt bij het CAD! krijg je meteen goede begeleiding en zal het ontnuchterings proces wat geleiderlijker verlopen! hahahah kus en tot snel

  • 14 Maart 2007 - 10:31

    Noëlle:

    Ik zoek een oppas voor het weekend van 31 maart!!!

  • 15 Maart 2007 - 08:46

    Cindy:

    Jihaa!! 31 Maart..it`s partytime. Goed plan, ik kan! Gaan we heel veel knuffelen, kletsen, zuipen, lachen, feesten en beesten. Heb er heel veel zin in je weer te zien.☺☺☺

  • 15 Maart 2007 - 18:55

    Hannie:

    Ik verheug me zóóóó'op je terugkomst!!!! Heb je heel erg gemist.....

  • 16 Maart 2007 - 13:15

    Monique:

    He Moppie,
    Wat fijn dat je weer terug komt, dan kunnen we eindelijk een keer echt gaan stappen in Eindhoven (en dan bedoel ik in de stad en niet bij jou thuis!). Gaan we ook zeker doen, maar eerst natuurlijk je grote welkom thuis party.
    Ik hoef je niet te vragen wat je graag wilt hebben want je hebt ons in bijna iedere mail wel een "subtiel"lijstje gegeven!
    En als dat allemaal achter de rug is en je door iedereen helemaal plat geknuffeld bent en je verhaal 100 keer hebt verteld aan iedereen, dan kom je maar eens bij ons kijken in Colmschate.
    Nou, geniet er nog even van daar, voordat je het weet ben je weer in ons koude kikkerlandje.
    Heel veel liefs, monique


  • 16 Maart 2007 - 13:18

    Loek:

    Heej Inge, nu snap ik waarom je niet op mijn sms hebt gereageerd... stond allemaal allang op het net. Dat je blijft geloven in een welcome back surprise party.... misschien mag je nog wat goedkope drank meenemen vanunit ZA. En wat ga je volgende week de hele week doen? Ow ja, je afspraken bij het CAD! Als je m deze week nog ziet, doe Mbeki maar de groeten van me...

    Tot gauw iig en ga je deze week nog 226m verticaal in 3sec afleggen?

    Greetz x en tot snel zusje!

  • 17 Maart 2007 - 13:42

    Evi:

    High Bizarro!!!!
    Heb al jouw verhalen van S-Africa gelezen. Wouw, wat ben jij een avontuurlijk type zeg! Ben helemaal verliefd op jouw geworden....zou je graag willen leren kennen....Ben je werkelijk zo leuk als op de foto's...
    Ik heb mooie lange blonde haren en een groot hart. Toch ben ik innelijk iemand met een klein hartje... heb al een groot deel van mijn uitzet bij elkaar gespaard...en een huisje krijg ik binnenkort misschien van mijn familie...Ik heb ze al over jou verteld!!! Ze vinden jou ook heel tof....
    Wil jij (oei ik krijg een kleurtjes!) misschien, eventueel, alsjeblieffie een blind date met mij????????
    Oh ja, ik heb grote blauwe ogen...

    With love...Evi uit Favorites

  • 18 Maart 2007 - 13:05

    Markie:

    hey mopke!!
    het zit er bijna op wat een ervaring he ..super!

    heb erg genoten van je verhalen de afgelopen MAANDEN.
    een eigen colum bij de Cosmo niets voor jou??
    he schatje tot snel en bij deze alvast een goede terug reis gewenst....toedeloe

  • 22 Maart 2007 - 22:17

    Resi:

    Heej Inge, sorry dat ik amper tot heel weinig van me heb laten horen. En nu kom je al terug. Maar jij hebt niet stilgezeten. Wij ook druk. Ik heb een andere baan. Rianne inmiddels een dochtertje heb ik vernomen en Ingrid heeft op 26-02 een zoontje Bram gekregen. Verder heeft Vijayan zijn zusje een meisje gekregen en mijn zusje Linda is zwanger. Ik hoop dat je in Holland net zo blijft stralen als op de foto's. Tot gauw, lieve meid.

  • 07 April 2007 - 13:09

    Jos:

    Ha Inge!

    Ben je ondertussen weer terug gearriveerd in ons koude Nederland? Ik heb nog hele mooien boeken enz van jullie hierzo onder mn bureau liggen, zal ik die eens komen afgeven ooit ofzo?

    Als we dat eens op een avondje in het weekend doen, kunnen we ook nog eens op stap daarna!

    Ik hoor het wel, bellen/smsen: 06 472 40 910

    Kus Jos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Vanderbijlpark

Inge

Actief sinds 15 Aug. 2006
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 47711

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2012 - 06 Augustus 2012

Exploring the world on two wheels

24 Maart 2012 - 08 April 2012

Exploring yet another part of Asia

08 Januari 2012 - 28 Januari 2012

Soul searching, relaxing and charging battery

21 Mei 2011 - 29 Mei 2011

Ibiza 2011

02 Mei 2011 - 14 Mei 2011

Roadtrip Spain - Andalucia

11 Oktober 2010 - 02 November 2010

Soul searching on Bali

08 November 2009 - 29 November 2009

Thailand... be aware

09 December 2008 - 24 December 2008

Venezuela - Isla Margarita

21 November 2006 - 25 Maart 2007

South Africa... the rainbow nation

Landen bezocht: