Un nuwe babie dogtertjie - Reisverslag uit Vanderbijlpark, Zuid-Afrika van Inge Rosenbaum - WaarBenJij.nu Un nuwe babie dogtertjie - Reisverslag uit Vanderbijlpark, Zuid-Afrika van Inge Rosenbaum - WaarBenJij.nu

Un nuwe babie dogtertjie

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

14 Februari 2007 | Zuid-Afrika, Vanderbijlpark

Welkom Noëlle!!! Er kan er maar een de mooiste en de liefste zijn en dat ben jij!!!

Vandaag, 14 februari 2007, Valentijnsdag en al, is Noëlle Anna Elise Evers geboren!!! Ik ben dus nu peettante, lief hè. Ik wil Rianne en Andy heel veel geluk en plezier wensen met het kleine prinsesje en ik zie ontzettend uit naar de eerste foto's!!!

Baie geluk!

Knuffels, kussies tante Inge

  • 14 Februari 2007 - 14:51

    Naledi:

    Whoeeeeee, gefeliciteerd!!Echt keileuk, tante Inge!!!! Feliciteer de papa en mana maar van mij!!!
    Dikke kus, Naledi

  • 14 Februari 2007 - 17:44

    Gerard:

    Whoeaaaaaaaa......Tante Inge....van harte gefeliciteerd, geniet van dit heugelijke feit en nuttig maar een wodski of zo!

  • 14 Februari 2007 - 21:52

    Cindy:

    INGE!!!! Super he! Jij ook van harte gefeliciteerd enne...jullie hebben mij goed voor de gek gehouden zeg, knap werk! hihi Ik vind het helemaal geweldig een meisje, kan ik eindelijk schattige meisjeskleren gaan kopen, want die van mij willen het niet aan...XXX

  • 15 Februari 2007 - 07:06

    Trotse Papa:

    ha moppie, check maar gauw je mail. ik heb een paar foto's van je petekind naar je hotmail gestuurd.

    Groetjes Andy

  • 15 Februari 2007 - 14:44

    Inge:

    Lieve Cindy,
    Volgens mij heb jij jezelf voor de gek gehouden, is het niet!? Had je al allemaal blauwe cadeautjes gekocht, hihi??!
    xxx Inge
    P.S. Je mag voor mij ook wel schattige meisjeskleren kopen hoor!!!

  • 15 Februari 2007 - 15:23

    Mark:

    van harte tante Inge.
    Leuk he un meisje.
    Nog ff volhouden en dan kun je haar lekker knuffelen.

    Cin en ik gaan in het weekend lekker carnaval vieren.
    Het wordt 15 graden....party.
    we doen net of we in B
    Brasil zitten.
    gr markie

  • 15 Februari 2007 - 16:47

    Hannie:

    Geweldig hè Inge, pardon TANTE Inge. Nu zou je natuurlijk grrag hier willen zijn hè! Maar het zal waarschijnlijk niet al te lang meer duren, dan ben je weer in ons kikkerlandje. De lente is al bijna in het land en dan kom jij ook gauw...!!!
    Profitiat hè mama en papa van Noëlle Evers!!! Ik ben echt trots op jullie!!! Hopelijk gaat het goed met mama en is ze vlug thuis uit het ziekenhuis. Komen jullie gauw opzoeken als stand-in voor tante Inge. Geniet van jullie gezinnetje in jullie nieuwe huis.

    Knuffels en xxx van Hannie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Vanderbijlpark

Inge

Actief sinds 15 Aug. 2006
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 47701

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2012 - 06 Augustus 2012

Exploring the world on two wheels

24 Maart 2012 - 08 April 2012

Exploring yet another part of Asia

08 Januari 2012 - 28 Januari 2012

Soul searching, relaxing and charging battery

21 Mei 2011 - 29 Mei 2011

Ibiza 2011

02 Mei 2011 - 14 Mei 2011

Roadtrip Spain - Andalucia

11 Oktober 2010 - 02 November 2010

Soul searching on Bali

08 November 2009 - 29 November 2009

Thailand... be aware

09 December 2008 - 24 December 2008

Venezuela - Isla Margarita

21 November 2006 - 25 Maart 2007

South Africa... the rainbow nation

Landen bezocht: