Oe he he... telefoons gejat - Reisverslag uit Vanderbijlpark, Zuid-Afrika van Inge Rosenbaum - WaarBenJij.nu Oe he he... telefoons gejat - Reisverslag uit Vanderbijlpark, Zuid-Afrika van Inge Rosenbaum - WaarBenJij.nu

Oe he he... telefoons gejat

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

13 Februari 2007 | Zuid-Afrika, Vanderbijlpark

Heee lieve mensen,

Ik had het liefste weer even een leuke update gegeven... die komt ook wel, maar omdat ik op dit moment nog geen foto's kan bijvoegen, stel ik het nog heel even uit...

Maar ik wil jullie even laten weten dat zowel onze Zuid Afrikaanse telefoon als mijn Nederlandse telefoon zijn gejat. Lang leve Pretoria. We hadden daar gisterochtend een afspraak bij het CSIR (Zuid Afrikaanse TNO) en daarna wilden we even wat gaan eten in de stad. Het resultaat: 2 telefoons gejat, niets gegeten en hele middag op het politiebureau gezeten (was trouwens wel een errug leuke agent, hihi... elk nadeel heb dan z'n voordeel hè.. hebben hier ook nog een leuke foto van!!!).

Maar jullie kunnen dus NIET meer bellen of SMS-en op mijn Nederlandse nummer (boehoe, vind het echt heel erg). We hebben wel een nieuw Zuid Afrikaans nummer:
+27794772656
Naar dit nummer kunnen jullie wel gewoon bellen (en sms-jes sturen!!!). En Rianne: ook gewoon bellen als het zover is hoor!!! Al is het midden in de nacht!!!

Nou, de leuke verhalen komen er z.s.m. aan. Wij gaan nu eerst weer even aan het werk.

Knuffels en dikke kus,
Roosjeborg Ingebaum

• 13 Februari 2007 - 17:15

Gerard:

Kunnen jullie geen gebruik maken van een tamtam die wordt niet zo snel gejat, toch?

• 13 Februari 2007 - 17:34

Arjan:

Hey Inge,

ik had nu ff 2 uurtjes de tijd dus heb je update weer snel kunnen lezen :) Schitterende verhalen weer, maar deze is toch wel matig! Hopelijk blijft het hierbij wat betreft onaangename kanten van ZA en rijgen jullie nog fijn wat braaien aan elkaar!

kusjes

• 13 Februari 2007 - 19:03

Hannie:

Ja jammer hè!
    Wat of wie is Roosjeborg? Explain....