Fotooooooos!!! - Reisverslag uit Vanderbijlpark, Zuid-Afrika van Inge Rosenbaum - WaarBenJij.nu Fotooooooos!!! - Reisverslag uit Vanderbijlpark, Zuid-Afrika van Inge Rosenbaum - WaarBenJij.nu

Fotooooooos!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Inge

07 December 2006 | Zuid-Afrika, Vanderbijlpark

Hee peepz!!
Eindelijk hebben we foto's kunnen uploaden... ze staan bij de berichtjes. So enjoy en alle reacties zijn welkom!!

And...at last... we have our own car now! Vandaag nog even langsgeweest op het waste department en daarna naar met Tiisetso naar de Vereeniging gereden, alwaar we onze auto konden afhalen. Helemaal top, wij zijn echt zoooo blij (zie foto, dan snap je dat wel). Het is een Mercedes Benz (oh lord, would you buy me...): met airco, cruise control, automaat, leren bekleding en alles... niet normaal. Wij zijn natuurlijk helemaal het vrouwtje nu... Dadelijk wel even naar de mall om sloten voor op de garage te kopen, hihi.

Liefs voor nu, xxx Inge

PS1 Renate heeft al kaarten via de post ontvangen, dus die komen aan!! (hint hint)

PS2 Papa... het zou kunnen dat jij binnenkort post krijgt, maar dat blijkt dus sneller te gaan dan gedacht. Dus de kaart met jouw naam erop mag je pas openen op 27 december (nu is de verrassing er een beetje af, maar goed).

PS3 Rianne... waar blijven de foto's van de babykamer??? :)

PS4 Binnenkort (na het weekend) komt er wel weer een update met verhalen... weer zooooo veel leuke dingen mee gemaakt... braais en zuipfestijnen en alles, hihihi. En morgen personeelsfeest van de uni, en je raadt het al... braai en alchohol!!! Ja hoor... we werken ook nog hard (anders mogen we niet eten van onszelf).

• 07 December 2006 - 16:39

Gerard:

Decadentie op nummer 1, hihi. Heeft deze auto ook een motor of moet je zelf wel lopen, like the Flinstones!

• 08 December 2006 - 20:26

Cindy :):

Geweldig die foto`s!! Nu krijg ik er ook een beeld bij van wat je allemaal vertelt. Enne...die auto is niet verkeerd hihi. Tis nu weer weekend, braai ze nog!!

• 08 December 2006 - 20:37

Hannie:

Niet van die hele enge verhalen hoor, want dan wordt ik ongerust... Die Mercedes is niet goed voor jullie... worden jullie veel te decadent!!!Foto's dus gezien, pas maar op dat juliie niet zelf op de braai belanden met wodski. Mooie foto's trouwens.
    Appartement is prima hè!!! Moeten jullie op de hand wassen? Kun je misschien ook om de beurt naar de wasserij gaan.Is die er niet?
    Groetjes en knuffel voor jullie allebei...

• 08 December 2006 - 22:22

Markie:

LACHE die auto,
    ik zie jullie 2 daar al rondscheuren in AFRIKA...hi ha.

Volgens mij ben je al redelijk gereIntregeerd.

Erg leuk die foto's. heb al 1 van je foto's als bureublad gebruikt, kEI MOOI!!
    Ik hoorde nog van RIAN dat ze je gesproken had.
    All1 maar okay's wat wil je nog meer.
    Nogmaals...mmmaar ik meen het echt ik vind het SUPER voor je/jullie dat j/j dit mee mogen maken.

was un Beetje mee_ ha ha

heel veel groetjes ook van Dylan en Lauran.XXXXX

• 08 December 2006 - 23:10

Nico En Christine:

Hoi Inge,
    Alles gelezen en foto's bekeken, lijkt ons geweldig om dit heeeeel eventjes te mogen beleven. Zijn erg blij dat we in Nederland geboren zijn. Kleine Sef groeit en groeit maar en kijkt al heel wezenlijk in de wereld, vooral naar Tanja want die draagt zijn eten.Tot schrijft en houd die MERCEDES in bedwang.Liefs en groetjes

• 09 December 2006 - 13:22

Rianne:

gweldig die foto's...en vooral allemaal die ondeugende koppies van die uhm....negers! hahaha vond het trouwens super om ff je stem te horen, ga je echt wel vaker bellen! foto's komen eraan! dikke kus

• 09 December 2006 - 13:27

Arjan:

Oh my god! Een witte Mercedes.. Hoe P.I.M.P. wil je het hebben?
    Leuke foto's allemaal. Ook leuk dat je daar tussen die mensen een truitje aantrekt waar heel groot FOOD op staat :D Lekker ogen uitsteken :P

xx

• 13 December 2006 - 15:12

Sander:

Tjezus, vette bak!! (alleen jammer dat ie wit is ;-))

• 14 December 2006 - 16:17

Loek:

Met Tiësto naar de Vereeniging gereden?!?!?! Met de Innercity??!!!! Whoehahaha....

• 15 December 2006 - 08:35

Opa:

Inge van ganser harte gefeliciteerd met je verjaardag.Ik krijg al je
    mailtjes binnen heel interessant wat jij daar allemaal mee maakt. Geweldig.
    Groetjes Opa