Super last minute: destination Laos - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Inge Rosenbaum - WaarBenJij.nu Super last minute: destination Laos - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Inge Rosenbaum - WaarBenJij.nu

Super last minute: destination Laos

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

05 Januari 2012 | Nederland, Eindhoven

Lieve vriendjes en vriendinnetjes,

Hehe... backpacker on high heels at it again!! :-)

Het roerige 2011 ligt nu gelukkig achter me (zucht, daaaaag Murphy, daaaahaaaag); nieuwe ronden, nieuwe kansen in 2012! En hoe dit jaar beter te beginnen dan met een nieuwe job (in tha pocket) en nog even snel een reisje... gewoon, omdat het kán. Maar zeker ook om de batterij even op te laden voor de nieuwe start per 1 februari.

Na wat keuzestress de afgelopen week heb ik uiteindelijk gekozen voor, wederom, Azië. Het is gewoon een te mooi continent, relatief veilig, vriendelijk, goedkoop en heeeerlijk eten.
Ik start wederom in Bangkok, daarna naar Noord Thailand met als uiteindelijke doel: Laos. Chillen, chillen en nog eens chillen!!

Het is een last minute geworden, zoals een last minute hoort te zijn. Ik vertrek namelijk a.s. zondag al (vanuit Düsseldorf) en zal weer voet op Nederlandse bodem zetten op 28 januari.

Can't wait, ik heb er zin in!! En natuurlijk houd ik jullie met alle liefde zoveel mogelijk op de hoogte van mijn avonturen!!

Liefs, xxx

Inge (en natuurlijk gaat die groene rakker ook weer mee!!)

• 05 Januari 2012 - 18:55

Cindy:

You go girl!!!

• 05 Januari 2012 - 19:02

Viola:

Woehoe!!
    Ben benieuwd naar je verhalen tussendoor. Een heerlijk verzetje tijdens het werk ;-)
    Verwen Bizarro maar, dan groeit zijn buik ook wat, want dat dieet staat hem niet ;-)

Geniet Lief en daarna gaan we weer eens een wijntje drinken!

x

• 05 Januari 2012 - 21:04

Rianne:

Het is je dubbel en dwars gegund...even lekker bijkomen van een roerig jaar en je hoofd helemaal leegmaken voor je nieuwe start! Zal weer erg jaloers worden als ik de temperaturen ga zien..maar goed: hier schijnt de zon ook iedere dag zal ik maar zeggen als ras optimist!! Ga je zeker missen dus graag veel berichtjes;-) dikke kus

• 05 Januari 2012 - 21:10

Sander:

Toch niet Cuba? Heel veel plezier in Laos!