*** DEPARTURE *** - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Inge Rosenbaum - WaarBenJij.nu *** DEPARTURE *** - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Inge Rosenbaum - WaarBenJij.nu

*** DEPARTURE ***

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Inge

31 Augustus 2006 | Nederland, Eindhoven

The 21st of November!!!

Dan vertrekken Renate van Gorp en Inge Rosenbaum voor 3 maanden naar het zonnige zuiden...

Dus hou rond die tijd vrij voor het verlate housewarming/afscheids/sinterklaas/verjaardags/kerst/oud-op-nieuw feest!!! (dat wordt 18x zoenen p.p. dus)

-x-

• 17 September 2006 - 11:25

René:

Hiephoi,

Lekker hoor nog twee maanden en je bent een paar maanden weg. Super, ik durf te wedden dat je verslaafd raakt aan de uitdaging en het werk. Dus kijk uit waar je aan begint.

Vrolijke groeten René

• 04 Oktober 2006 - 20:36

Cindy:

Het wordt nu aftellen...Lekker idee om de koudste maanden hier daar lekker warm door te brengen. Ik ben jaloers!!

veel liefs van mij XX

• 12 November 2006 - 13:22

Markie:

ennu..wordt het al heet onder je voetjes??
    nog ff lieve en dan kan het (feest) beginnen.
    deze trip zal je zeker goed gaan doen...echt super voor je!!
    geniet ervan.
    ik zal heul veul an oe denku.
    dikke knuf markie

oh ja tot zaterdag dan kunnen we nog ff los gaan samen hi ha!!!

• 19 November 2006 - 18:29

Cindy:

Nou, het feestje was in ieder geval zeker geslaagd!! Alleen 18x zoenen niet, dus bij deze..xxxxxxxxxxxxxxxxxx Nog 1 dag nu en vertrek je echt..Ik ga je missen!!! Veel liefs van mij.

• 20 November 2006 - 07:54

Sander:

Hé schatje,
    Ik wil je nog even heel veel plezier daar wensen!! En een heel goede reis daar naar toe. Het feest was weer erg gezellig. Ik ga je missen maar we houden contact.
    Kus, S.

• 20 November 2006 - 09:45

Pipa:

Hallo daar, morgenvroeg zijn we al vroeg bij jou en dan zullen we eens zien of er nog plaat sis in de plane. We nemen nog wel een koffer mee, voor jezelf en Renate

• 20 November 2006 - 10:58

Karl:

Hey Inge!

het was zeker een mooi feestje! Volgens mij zijn we maar tot 12 gekomen met zoenen, dus vanavond nog even die laatste 6 inhalen ;)

xxx (nog 3 dan..)

• 20 November 2006 - 11:20

Geerte:

He die Inge,

Ik wens je echt super veel plezier en succes down south. Laat alles maar lekker op je afkomen (behalve die stink leeuwen dan!) en geniet van die 3 maanden.

Groetjes en een dikke kus van Geerte

• 20 November 2006 - 15:27

Andy:

he schoonheid, t was een geweldig feest weer!!! jammer dat we moesten gaan. heel veel succes en sterkte in zulu land! luv u and missing u!

groetjes Andy

p.s. kijk uit voor rond vliegende speren ;)

• 20 November 2006 - 16:57

Rianne:

ha moppie,
    nog 1 nachtje hier in dit koude natte land en dan is het eindelijk zover!!! super veel plezier en geniet ervan, maar niet teveel he, want je moet wel weer terug komen!! dikke kus en een schop van dingding...love you

• 20 November 2006 - 17:42

Petra:

Veel plezier abroad!
    Greetz

• 20 November 2006 - 18:45

Monique:

He Ingeltje,
    Het was erg gezellig afgelopen weekend.
    Ik wens je echt super veel plezier, en gedraag je daar he?!
    Tot gauw, liefs Muis

• 22 November 2006 - 15:29

Gijs:

En en en? Ben je er al?

• 22 November 2006 - 15:43

Hannie:

Hoi allemaal,
    Inge is vertrokken en veilig aangekomen. Vele van jullie hebben de foto's gekregen van het vertrek. Inge jij ook! Kun jij ze op wodski zetten?
    Hoe gaat ie?

• 22 November 2006 - 18:35

Rianne:

Ha mupke;
    lekker warm he! ik heb nog geen foto's gezien van je vertrek! je bent vandaag op je vrije dag vast al op zoek gegaan naar een internet cafe, toch! ben erg benieuwd naar je verslagen hier op wodski.nl
    dikke kus