Kamikaze op z'n Thais - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Inge Rosenbaum - WaarBenJij.nu Kamikaze op z'n Thais - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Inge Rosenbaum - WaarBenJij.nu

Kamikaze op z'n Thais

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

18 November 2009 | Thailand, Phuket

Vriendjes en vriendinnetjes!!

Zo, hier dan weer een update, dit maal vanuit Phuket. Gelukkig blijf ik hier niet lang, schijnt ook allemaal ranzig sextoerisme te zijn en daar heb ik het zoooo mee gehad. Ga ook niemand bekeren, dat is toch onbegonnen werk. Op het vliegveld in Chiang Mai nog een aantal erg interessante boeken gezien over meiden die hun verhaal vertellen over die ranzige sexindustrie. Heb ze maar niet gekocht, want ik heb zin in een heerlijke relaxte en positieve afsluiting van deze geweldige solo-trip (maar interessant lijken ze me wel --> things to read list!)

Nou... vandaag dus vroeg begonnen aan mijn reis vanuit Pai. Met de VIP-bus om 10.00 vertrokken (oh la la, c'est magnifique, part deux, want dat Canadees stelletje was er ook weer bij). Aparte chauffeur hadden we dit keer. Hij had een aantal vieze moedervlekken op z'n bakkus en blijkbaar vond ie het sexy of zo om het haar dat daar uit groeide te laten staan. Je kon er zowaar een brug mee vlechten over de Maas, niet normaal. Getver. Daarnaast ben ik er van overtuigd dat hij de reincarnatie van Nikki Lauda was, want die gast scheurde door de bergen, niet normaal. Echt ongelofelijk, piepende bandjes. "Quick, quick" riep ie steeds. Denk dat hij het ook een sport vond om te kijken hoe snel hij de toeristen misselijk kon krijgen, hahaha. Ik vond het natuurlijk alleen maar lachen, waren ook erg snel in Chiang Mai. Van Chiang Mai naar boom boom airport in Bangkok gevlogen en vandaar uit de aansluiting naar Phuket gepakt. Flink onderhandeld op het vliegveld en door een errug gezellige taxi chauffeur, On (niet Off), naar het hotel gebracht. Was een gezellige rit, errug gelachen. Onderweg nog even bij een reisbureautje gestopt en een ticket gekocht voor de boot morgen naar Koh Lanta. 850 bath, valt super mee. Wordt om 8.00 in het hotel opgehaald (prima hotelletje trouwens... Ricky Martin heeft hier ook ooit gelogeerd, hangt een foto van in de lobby... misschien slaap ik wel in hetzelfde bed als hij :D ... alhoewel.. die zal vast geen standaard kamer hebben gehad). Accomodatie op Koh Lanta is ook geregeld. Bee bee bungalows (hutjes hoog in de boom :)) kan ik pas overmorgen terecht, maar voor morgenavond een bungalow gehuurd in de buurt. Kan ik morgenmiddag even langs bij Bee Bee om te kijken of het ook echt was is.

Owwww, heb er zo'n zin in... paradise. Hopen dat de oceaan een beetje rustig is, dat ik die 4 uur durende boottocht zonder te kotsen door kom, haha. Afgelopen dagen was het thunderstorms en rain alom hier in Phuket, dus ben benieuwd...

Wel lekker weertje hier trouwens (hoe is het weer trouwens in Nederland??). En lekker zeeluchtje, dus minder benauwd ook... ik halt doar van! ;)

Ga nog ff chatten met m'n liefie (de enige echte!). Volgende update vanuit het paradijs mensen, be aware!!

Love you all,

xxx Inge & Bizarro

  • 18 November 2009 - 17:22

    Cindy:

    Liefie!!

    Als je hier 1 stap buiten zet waai je bijna weg, koud, regen, brrrr je mist niks.
    Ik mis jou wel, maar dat gaan we gauw inhalen!
    Geniet van het paradijs, de hemel op aarde..

    Kus and Hug

  • 18 November 2009 - 18:18

    De Enige Echte:

    jammer dat je niet meer tijd hebt in fuckit.. erhm phuket, maar klinkt alsof dat niet erg is!

    nog maar een paar dagjes en dan heb ik je weer in mijn armen! vet man!

  • 18 November 2009 - 19:00

    Ikkûh:

    CIndy heeft het over wegwaaien, ahum, mijn pruik ligt inde Maas, Inge breng wat vlecht touwtjes mee van de chauffeur, kan ik bij m'n pruik wellicht. Heej weer leuk zo'n bericht maar waar zijn de FOTO'S?? Enjoy :)

  • 18 November 2009 - 20:05

    Evelientjuhhhh:

    Mopje,
    Eindelijk eens de tijd om te lezen én wat te schrijven.....
    Klinkt allemaal heerlijk en super daar. Mocht ik ooi zo'n inflasie (ofzoiets..??) hebben om mijn spulletjes te pakken en alleen de hort op te gaan heb jij mij de keuze Tailand wat makkelijker gemaakt, thanks honey :)

    Hier in het koude kikkerlandje mis je absoluut niets (oke behalve het stemmen, de harde wind, van die vieze muffe regen en uhmmmmmm ja ons natuurlijk!!!!!!!!!)

    Geniet er de laatste dagen nog lekker van en dan zien we je snel weer (enne, ik verwacht minstens dat je een lekker gezont kleurtje mee terug neemt he)

    Dieke Knoef knoef XXX

  • 18 November 2009 - 22:15

    Fiona:

    En al lekker in de zee liggen bodyboarden en al wat plankjes versleten?? Heb nu een echte, krijg hem alleen niet in de koffer ;)
    Veel plezier nog
    x

  • 19 November 2009 - 12:55

    Rianne:

    Ha Moppie,

    kan niet wachten om al die mooie foto's te zien die bij de verhalen passen. Lekker genieten op je bounty eiland! Hier is het vandaag ietsjes beter weer dan gisteren, maar echt geen weer voor jou om naar huis te komen :>) We missen je....Noelle ziet je elke keer in een auto zitten??!!hahaha fantasie he...

    tot snel mopppie

  • 19 November 2009 - 17:13

    Ingeling!:

    Je moet snel terug komen!!! A.s. zaterdag kun je GRATIS mee naar Qlimax! Wat jammer dat je dat nu net moet missen zeg.....is toch niks beter dan dat???

    Iedereen schrijft dat je snel weer thuis bent, maar je zit net op de helft van je trip! Hoop voor je dat die tijd heel langzaam voor je gaat, het wordt hier inderdaad steeds kouder en guurder!

    Lief, geniet er nog van!

    Bye bye x


  • 19 November 2009 - 17:14

    Viola:

    Is mijn berichtje hierboven trouwens..... ;-)

  • 19 November 2009 - 21:32

    Hannie:

    Had het even druk en je laatste bericht nog niet gelezen....je zult inmiddels wel op het bountystrand liggen en zo nu en dan visjes gaan kijken. Pas op dat je niet verbrand, anders moet je weer onder de komkommers..haha! Breng je mij een steentje mee...zoek er maar eentje op het strand! Ik denk aan jou en wens je fijne dagen en goed gezelschap daar. Hoe is het trouwens met Bizarro, vermaakt hij zich ook een beetje?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Phuket

Thailand... be aware

Recente Reisverslagen:

03 December 2009

All good things come to an end...

25 November 2009

Paradise on Bridge Beach, Koh Samet

23 November 2009

A smiling moon in Bangkok

20 November 2009

Ultieme bezinning in paradise

18 November 2009

Kamikaze op z'n Thais
Inge

Actief sinds 15 Aug. 2006
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 47632

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2012 - 06 Augustus 2012

Exploring the world on two wheels

24 Maart 2012 - 08 April 2012

Exploring yet another part of Asia

08 Januari 2012 - 28 Januari 2012

Soul searching, relaxing and charging battery

21 Mei 2011 - 29 Mei 2011

Ibiza 2011

02 Mei 2011 - 14 Mei 2011

Roadtrip Spain - Andalucia

11 Oktober 2010 - 02 November 2010

Soul searching on Bali

08 November 2009 - 29 November 2009

Thailand... be aware

09 December 2008 - 24 December 2008

Venezuela - Isla Margarita

21 November 2006 - 25 Maart 2007

South Africa... the rainbow nation

Landen bezocht: