Arrived in Bangcock ;) - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Inge Rosenbaum - WaarBenJij.nu Arrived in Bangcock ;) - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Inge Rosenbaum - WaarBenJij.nu

Arrived in Bangcock ;)

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

09 November 2009 | Thailand, Bangkok

Liefies!!!

Jaja, het is zover. Ingel & Bizarro have arrived in Bangcock - Thailand. Na een hele trip zijn we vanochtend rond 9.00 lokale tijd geland. Goede reis gehad, geen rare dingen gebeurd onderweg. Het enige rare is dat je met de tijdzones meevliegt dus je ziet het donker worden en in een keer is het ook weer licht, in het oosten. Ow en wat natuurlijk ook gruwelijk raar en disappointing was, is dat er zowel in het vliegtuig als op het vliegveld geen alcohol te krijgen was (gelukkig had ik nog genoeg bloed in m'n alcohol van afgelopen zaterdagavond... en zo had ik ook tijd genoeg over om over die heerlijke vent van mij te dromen ;)
Bij aankomst eerst even wat koffie gedronken en toen een taxi naar de stad gepakt. Hotelletje opgezocht, prima ding. Nog blonde actie gehad met de sleutel, maar zelfs de Thaien zien daar de humor wel van in...

Nou, eerste indruk van Bangkok. Ik vind het alleszins meevallen (heb natuurlijk Zuid Afrika ook al 'gedaan', dus kan wel wat hebben). Toen ik in het hotel aankwam, ben ik wel meteen ff gaan slapen en pas rond 17.00 weer wakker geworden. Daarna de stad ingelopen, backpackers paradise, Khao San Road. Daar wat rondgewandeld, lekker biertje gedronken en een Thaise kippensoep gegeten (uh... die Thaise soep bij Coffee Lovers in Maastricht is zowaar nog lekkerder, hehe). Maar qua weer is het hier iig 's avonds prima te doen... lekker warm, geen dikke winterjas aanhoeven als je naar buiten loopt (en het dan nog koud hebben). Maar wellicht piep ik morgenmiddag om 15.00 wel anders...

Verder wilde ik het treinticket naar Chiang Mai gaan boeken, maar de eerstvolgende plek in de eerste klas is pas de 15e. Zo lang ga ik hier echt niet blijven, dat gaat tenkoste van mijn tijd in Chiang Mai en op die heerlijke bounty eilandjes. Dus morgen ff ticket regelen (is maar een tientje duurder dan trein of zo). Dan vlieg ik waarschijnlijk donderdag naar Chiang Mai. Daarna met vliegtuig naar Phuket en na mijn bounty-eilandjes tour ga ik dan wel met de trein terug naar Bangkok. Heb ik toch iets van het land gezien, hehe.

Nou, verder even geen nieuws. Dadelijk lekker op tijd naar bed, zodat ik hopelijk morgen beetje fit ben en op tijd op kan staan. Dan ga ik de stad verkennen, naar het Grand Palace, hier vlak in de buurt. Daar in de omgeving zijn nog meer van die belachelijk mooie gebouwen. Wellicht nog even boottochtje over de rivier. En de tickets dus even regelen. En wie weet morgenavond wel even aan de zuip of zo :)

Liefies, ik denk aan jullie. Zo zijn jullie er allemaal toch een beetje bij.

xxx

• 09 November 2009 - 13:42

Your King:

10.000 km telepathie... een fijn ding!

tot snel weer, mijn kreeftkoningin :-D

• 09 November 2009 - 13:56

Yvje:

Lief,

Let the journey begin!! Geniet ervan en maak maar veel foto's!!

Tot snel!!!

xxxies

• 09 November 2009 - 17:11

Rianne:

Ha Moppie,

echt een prinses ben je hoor, kun je niet 1e klas, dan maar vliegen! hahahaha enjoy your trip

kan niet wachten om al je belevenissen te lezen!

xxxx

• 09 November 2009 - 23:41

Loek:

Koning keizer admiraal,

'Kinky' kennen ze allemaal!

Goede reis!

x

• 10 November 2009 - 08:17

Markie :

schatje, liefie, kanjer.....HA!

je bent er!

Wat leuk om al zo snel iets van je te horen.

een heule dikke knuffel

gr mark

• 10 November 2009 - 08:21

Markie:

Oh Oh, ik heb de foto's terug gezien, jij met baard....kei lache.
    Wat was het weer leuk!

de bis ein prachtmeid!

Heey Brain, ook een dikke knuffel voor jou

• 10 November 2009 - 15:52

HeerlijkeVentVanInge:

heej mark!!!

knuffels terug man - en voor cin en de kids!