Veilig aangekomen... - Reisverslag uit Teheran, Iran van Inge Rosenbaum - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen... - Reisverslag uit Teheran, Iran van Inge Rosenbaum - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen...

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

08 November 2009 | Iran, Teheran

Ik ben veilig aangekomen in Iran (het is hier warm! Fuck wat is Teheran groot... En ja, loop nu met m'n muts op (vertik het om een hoofddoek/sjaal te dragen, hehe). Werd erg gewaardeerd door een medereiziger dat ik m'n muts op zette, dus meteen punten gescoord in hier in het midden oosten.

M'n mobiel doet het hier niet (ja, zelfs Vodafone heeft z'n beperkingen!). Vandaar laat ik jullie op deze wijze even weten dat het eerste gedeelte van de trip prima is verlopen. Meer nieuws straks vanuit Bangkok (mocht m'n telefoon het daar ook niet doen, dan zoek ik eerst het hostel op en daarna meteen een internetcafe. Dus no worries als jullie morgenvroeg om 5/6 uur geen berichtje krijgen...

Oe en Bizarro heeft al meteen weer vrienden gemaakt ;)

Zo, nu eerst even wat eten en dan op naar het rookhok :)

Snel weer een nieuw berichtje!!

xxx Inge & B.

PS Superrrrr bedankt voor de lieve berichtjes in m'n boekje :)

• 08 November 2009 - 18:37

Cindy:

Wat leuk om zo snel wat van je te horen!! Lekker kunnen pitten in het vliegtuig? We zijn vandaag nog gaan ontbijten bij Nicole, was weer gezellig haha!
    Nou meid, enjoy your trip, misschien moet je eens ervaren wat het is om een burka te dragen??

Dikke knuf

• 08 November 2009 - 18:55

NOT Bizarro ;-):

nu heb je dus al meer continenten op je lijst dan ik, haha

tot later, mop

bangKOK

• 08 November 2009 - 20:34

JJ:

He Annie en Bizarro,

Goed dat jullie veilig zijn aangekomen ;-)
    Veel plezier en pas op voor stilstaande auto's ;-)

x JJ

• 09 November 2009 - 09:42

Hannie:

In gedachte maken we de reis mee. Dat maakt dat ik me minder zorgen maak. Ben wel altijd eerlijk in je berichtjes, ook als het niet zo goed gaat. In dat geval kunnen we misschien ideeën aandragen.
    Voel eens hoe het in een sluier is, lijkt me een hele ervaring!!!

• 09 November 2009 - 13:42

Ikkûh:

Ha lieve meid, fijn dat de reis voorspoedig en veilig is verlopen. Ik vind het erg knap dat je op een Iraans toetsenbord zo goed westerse tekens kunt vinden, knap hoor!!
    Neem de tijd om de acclimatiseren en geniet, geniet, geniet, geniet.
    Ben nu al zeer benieuwd naar de wervelende berichten die ja op je site gaat zetten. Hoop dat ze weer vol humorvolle quotes zitten.
    P.s al een korte broek aan??:):)