And off we go... - Reisverslag uit Brussel, België van Inge Rosenbaum - WaarBenJij.nu And off we go... - Reisverslag uit Brussel, België van Inge Rosenbaum - WaarBenJij.nu

And off we go...

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

24 Maart 2012 | België, Brussel

Hi peepz,

Vandaag is het dan zover... off to Asia yet again. Eerst naar m'n inmiddels tweede "thuis", Bangkok boom boom airport, daarna gelijk door naar Cambodja. Zit nu nog in het hotel in Brussel, onder het genot van een overheerlijke BYOB gin-tonic (zoals in m'n blog al gezegd: fieldresearch for travelling on a budget... BYOB hoort daar natuurlijk bij) de tijd wat te doden. Over een paar uurtjes vertrekt m'n vliegtuig pas...

Kijk, dat noemen ze nu een low cost carrier. Goedkoop ticket, maar gaan de mofo's gewoon een dag voor vertrek nog even de vluchttijden veranderen (tss, dat ze dat lekker op de terugweg doen ;-)). In plaats van 14.00 vertrekt m'n vlucht pas om 19.00 (waardoor ik dus ook de aansluitende vlucht van Bangkok naar Phnom Penh heb moeten verzetten...en dat past dan weer niet echt binnen m'n budgetary principles). Maar ach, geen uitdaging die deze backpacker on high heels niet aan kan.

Voor de geinteresseerden de vluchtgegevens:

- Brussel naar Bangkok: vandaag 24 maart JAF 623 19.00 (Nederlandse tijd) - 15.30 (lokale tijd)

- Bangkok - Phnom Penh: zondag 25 maart PG 0937 20.15 - 21.50

(jaaaaa luitjes, dat wordt weer een laaaaaange reis)

- Terugvlucht Bangkok - Brussel: zondag 8 april JAF 624 11.20 (lokale tijd) - 20.15 (Nederlandse tijd) --> tenzij de tijden weer worden verzet, of er ergens een vulkaanuitbarsting plaatsvindt of zo (overmacht he) ;-)

Ben blij voor jullie dat het hier ook lekker weer is, geniet er allemaal van (check het weer in Cambodja effe ;-) verschil moet er zijn, he).

Ga proberen om jullie weer op de hoogte te houden van onze avonturen (Bizarro 4.0 (of was het nu 5.0??) is er natuurlijk ook weer bij). Maar nog even twijfelgevalletje of ik er dit keer tijd genoeg voor heb ('t zijn immers maar twee weken en wellicht word ik te veel afgeleid), en of ik niet beter m'n (Engelse) blog daarvoor kan gebruiken. Maar beloofd, een berichtje af en toe komt gegarandeerd jullie kant op.

Gedraag jullie, doe geen dingen die ik ook niet zou doen. Und bis schnell.

Love, xxx
Ingel & Bizarro

• 24 Maart 2012 - 14:11

Rianne:

Lieve Mop..ik vind het geweldig wat je doet...lekker je hart achterna! Geniet met volle teugen! See ya soon
    dikke kus

• 24 Maart 2012 - 16:01

Ralf:

Have fun! ttys

• 24 Maart 2012 - 17:28

Cindy:

Liefje!!

Heel veel plezier maar weer!! Zing, lach, dans en bewonder! Kus xx

• 24 Maart 2012 - 18:39

Ties:

Enjoy! En let goed op Bizarro 5.0 :)

• 26 Maart 2012 - 19:02

Loek:

Hey zussie!

Geniet er van. Wel weer lekker veel foto's maken he!

X Loek

• 27 Maart 2012 - 06:42