Hoezo lastminute? - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Inge Rosenbaum - WaarBenJij.nu Hoezo lastminute? - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Inge Rosenbaum - WaarBenJij.nu

Hoezo lastminute?

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

03 November 2009 | Nederland, Eindhoven

Lieve vriendjes en vriendinnetjes!

Het is weer zover hoor. Ik ga naar een uithoek van onze prachtige wereld. Onder het motto "je moet alles een keer geprobeerd hebben in je leven", dit keer niet naar het zuiden, maar een kleine 10.000 km naar het oosten, helemaal alleen!
Bestemming is Thailand (gegarandeerd zon... met een beetje pech ook een regenbuitje hier en daar, maar dat mag de pret niet drukken). Wilde eigenlijk een georganiseerde rondreis gaan maken, maar die zaten allemaal vol (tenminste, de betaalbare). Vandaar dat ik maar gewoon eens gek heb gedaan, een ticket naar Bangkok heb geboekt, een Lonely Planet heb aangeschaft en de backpack opgehaald bij mams. Dat moet voldoende zijn om de uitdaging aan te gaan!!!

Ik vertrek a.s. zondag 8 november vanuit Dusseldorf. Via Teheran zal ik maandag 9 november in Bangkok aankomen. Op zondag 29 november land ik weer in Dusseldorf.

Ik probeer jullie grauwe, verregende novemberdagen weer zoveel mogelijk op te fleuren met leuke berichtjes uit "Het land van de Glimlach".

Liefs, Inge (& Bizarro natuurlijk)

• 03 November 2009 - 20:33

Loek:

IK WIL OOK MEE!

Heeft Bizarro nog plaats in zijn koffer?