A smiling moon in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Inge Rosenbaum - WaarBenJij.nu A smiling moon in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Inge Rosenbaum - WaarBenJij.nu

A smiling moon in Bangkok

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

23 November 2009 | Thailand, Bangkok

Zo, even een update.

Zit inmiddels weer in boom boom Bangkok, jaja. Het weer op Koh Lanta was slecht en het zag er niet naar uit dat het nog beter zou worden de komende dagen. Al was het een heeeerlijk relaxt eilandje, heb toch besloten om niet te gaan zitten afwachten hoeveel regen er precies naar onder zou komen storten de komende dagen. Zeker niet gezien het m'n laatste dagen zijn. Heb daarom gisteravond een ticket geboekt van Krabi naar Bangkok, waar ik inmiddels gearriveerd ben. Het is zowaar heeeerlijk weer in Bangkok, helemaal niet benauwd, beetje chilly zelfs. Dus dat valt alles mee. Toen ik met de bus de stad in reed, lachtte het maantje me tegemoet (maan had dus echt de vorm van een lachebekje, heel gaaf. En typisch na alle gebeurtenissen van vandaag... een uitgebreide toelichting volgt in Nederland, maar heb een hele speciale dag gehad).

Morgenvroeg om 8.00 vertrekt mijn bus naar Koh Samet. Een prachtig, idyllisch klein eilandje ten zuid oosten van Bangkok. Ongeveer 3 uurtjes rijden, laatste stukje, ofcourse, met de ferry (tis immers een eiland). Nu geeft het weerbericht vandaag aan dat het maandag super weer wordt, maar de dagen erna ook wat bewolking. So cross my fingers. Wil gewoon ff een paar daagjes van de zon genieten.

Uitgebreide update volgt morgen!

Tot snel liefies, xxx

(Bizarro is het helemaal beu, dat vliegen de hele tijd. Hij kan niet tegen hoogtes, haha. Hij heeft daarentegen wel ont-zet-ten-de zin in tha beach, dus ik ben benieuwd welk stukje paradijs we gaan tegenkomen)

• 22 November 2009 - 18:07

Cindy:

Je maakt me wel héél nieuwsgierig haha!
    Je het in ieder geval iets moois beleefd :-0
    Wat jammer van het weer op het eilandje, goed dat je bent weggegaan en het nu weer lekker hebt.
    Hoop dat je nog vele maantjes toelachen!

Dikke X

• 22 November 2009 - 20:41

Fiona:

Heel veel plezier nog!

• 24 November 2009 - 11:00

Hannie:

Het is hier dinsdag en ik mis je...hoe is het met je? Je reageert niet op mijn sms-je en ik heb het er niets op...Ik hoop dat je het nog steeds naar je zin hebt. Zal je straks nog een keer smssen. Dikke knuffel, Hannie

• 24 November 2009 - 11:50

Mark:

Ha sieske....
    Nou, de eerste wijze les is binnen geloof ik.
    Eens wat anders dan een cocktail...haha

nou lief geniet nog even van het zonnetje daar.
    laad je baterij maar flink op want hier is het mouw

een heeeeeele dikke knuffel.

het is wit en ontploft...............................................een boemkool

doei !!